يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر جواد آتشبار (غافل)
آخرین اشعار ناب جواد آتشبار (غافل)
|
......((الهام)).........
یاد رخساره ی تو،از دلم آرام گرفت...
سربی درد من ازهِجر توسرسام گرفت...
عشق را گوشه چشمان تو،معنا کردست..
ازتو و حسن رخت بود،که او نام گرفت..
بختِ آن جام چه خوش بادبوقتِ مستی..
که از آن لعلِ لَبَت ،ثانیه ای کام گرفت...
وقت طراحی گل خالق هستی ، با عشق..
ازتو و صورت زیبای تو ، الهام گرفت...
سربلند باد نِگارت ،همه وقتش خوش باد..
چونکه ازدستِ توای گل،قَدَح وجام گرفت...
سِیر تکمیلی ما ، با اتمی شد آغاز....
و همین سیر ز ایجاد تو ، اتمام گرفت.....
خوش براحوال هرآنکس،که نگاه تو خرید...
ارزنی داده و ازچشم تو ، بادام گرفت....
#جواد_آتشبار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سال نو مبارک
سروده زیبا و شیرینی است