بنام نگارگرعشق..............
...........................................................
من از، میـانـه ی میدانِ ،عشق می آیم
من از، دیـارِ سُلــــیمانِ، عشق می آیـم
مَنـم کـه بـاده ،زِ خُمخانه ی وَفـا خوردم
چوبُلبـــل از،غزلســتانِ عشق، می آیـم
دلیرِ عرصه ی عشقم، به عاشـقان گویید
کـــه در رِکـابِ امیـــرانِ ،عشق می آیـم
شهـــیدِ فـاتـحِ اوراقِ سُــــرخِ فــــریـادم
چکـامـه ای،کـه زِدیـوانِ ،عشقمی آیـم
صَــــلایِ روحِ اَذانـم، بـه صــبحِ پیـــروزی
کـه از، مِنـاره ی ایمــانِ ،عشق می آیـم
نســـیمِ صـــــبحِ بهــــارم،نَویـــدِ بــارانـم
بـه شوقِ آینــه بَنـــدانِ ،عشق می آیـم
غـزالِ دشتِ غـزلهــــای، نُکتـــه پَـردازم
که بـاکِرشمه، به فرمانِ عشق ،می آیم
هَـرایِ مسـتیِ فـرهــادو،بیشـه وکوهَـم
زِ بیســـتونِ غمســـتانِ عشق مـی آیـم
فغـانِ ســـــینه ی (دیوانـــگانِ )پُـر دَردِم
کـــــه از،بَیــــانِ غریبـانِ عشق،می آیـم
گـهی ،زبـانِ وِصــــالَـم، گـهی زِنـاکـامـی
زِ کویِ دوست، به فرمانِ عشق می آیم
..............................................................
5 2 / 8 / 3 9 (دیوانه)
فرار رسیدن عید سعید و باستانی نوروز را به شما و خانواده محترمتان پیشاپیش تبریک و تهنیت عرض می نمایم روی ماهتانرا از دو ر می بوسم استاد عزیز عاقبت بخیر گردید