يکشنبه ۴ آذر
دست عاشق عشق اگر چون موم باشد بهتر است شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ۱۹:۲۵ شماره ثبت ۴۵۶۲۹
بازدید : ۵۲۹ | نظرات : ۴۵
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
دست عاشق عشق اگر چون موم باشد بهتر است
عشق هم از ری نه واز روم باشد بهتر است
پاکبازی چون یکی از شیوه های عاشق است
ذره ای معشوقه هم معصوم باشد بهتر است
شیوه معشوقه ها اینروزها گردنکشی است
دست عاشق هم اگر باتوم باشد بهتر است
کار او درخانه وراجی است اما همچنان
لال بودن شیوه ای مرسوم باشد بهتر است
نزد ما محکوم می باشد ولی بس نیست این
نزد قاضی هم اگر محکوم باشد بهتر است
با تمام حرفها حرف وحدیث عاشقان
در کتاب زندگی مرقوم باشد بهتر است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.