شنبه ۳ آذر
انفاس عیسوی شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ ۰۹:۴۴ شماره ثبت ۴۵۶۱
بازدید : ۱۰۱۴ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
جان ما با شوق تو گویا مخمر کرده اند سر خوشیم ار که چنین طالع مقدر کرده اند
سر نجنبانیم از این درگه که بر این آستان روزی ما با دو صد منت مقرر کرده اند
از کرامت دم نزن اینجا که این شیرین لبان معجز انفاس عیسی را مکرر کرده اند
از فراقت آنچنان گشتم که در جا فهم شد آن عذابی را که در فردای محشر کرده اند
وعده ی محشر مده دیدار ما را نازنین من نیم زآنان که این افسانه باور کرده اند
هم گل و هم سنبل از آن جلوه ی روی شما هم در اینجا هم در آنجا خاک بر سر کرده اند
خاطر هر اهل دل از خاطرت شاداب و شاد خاطر ما را ز هجرانت مکدر کرده اند
با یکی زلفت دلی بردند و در آخر چنین هجر را در کف ولی وصلت مصور کرده اند
خوش رضا دادست جان را در غم سودای تو عشق ورزان کی از این کاری نکوتر کرده اند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.