چهارشنبه ۱۶ آبان
دلمان را بسپاریم خدا ... شعری از مجید فتحیان
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ۱۶:۳۲ شماره ثبت ۴۵۵۶۰
بازدید : ۳۴۵ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب مجید فتحیان
|
یک شب به امانت
دلمان را بسپاریم خدا
برویم دورتر از
مردم این شهر و دیار
پشت آن کوه بلند،
لب آن رود روان
شهری که همه مردم آن
دلشان پیش خداست
و دلی در کف شان نیست
که ارزان بفروشند
به دکان سر کوچه شان
دلشان پیش خداست
و همه از ته دل می خندند ، می بوسند
بوسه هایی که در آن یاد خداست
و گاهی لبشان می گیرد ...
چشمشان می گیرد ...
بر قاب عکسی که در آن تصویر خداست...
و دلی نیست بگیرد...
تنگ شود از دوری مان
و بلرزد از ترس مترسک های زمین
دلشان پیش خداست
و در آغوشی
گرم تر از
سینه مان
بی خیال همه دل واپسیان
از ته دل می بخشند
می نشینند لب پنجره ای
خیره به ن آاندام خدا...
و
در اول دفترشان نام خداست.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نیمایی زیبا و دلنشین