جمعه ۲ آذر
نزدیک شعری از زینب روزبهانی فر
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ۰۴:۱۱ شماره ثبت ۴۵۴۸۵
بازدید : ۵۰۵ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر زینب روزبهانی فر
آخرین اشعار ناب زینب روزبهانی فر
|
نزدیک عید می شودو خانه خالی است
از من تنم چو خانه ویرانه خالی است
سیر و سماق و سبزه و سنجد به جای خود
از سیب سرخ این دل دیوانه خالی است
دالان خانه ای که تو پنهان شوی در آن
از انعکاس خنده ی رندانه خالی است
پشتم خمیده، شانه ام اما سبک شده
جای سرت چه قدر بر آن شانه خالی است
حتا قفس شبیه دلی تنگ می شود
وقتی که از پرنده و از دانه خالی ست
قلبم چنان که جاده ی بی مسافری
رو به خزان خلوت ابیانه خالی است
نزدیک عید و شهر پر از رونق است و شوق
اما جهان من چه غریبانه خالی است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست
شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) تسلیت باد