بنام نگارگرعشق.................
.............................................................
مـا، آتشِ پنهــــانـیِ خــــاکســـترِ عشقیم
یک سـینه ی پُـرموعـظه بَر، مِنـبرِ عشقیم
درکــاخِ وجودِ خـود، شـــاهیـم و بـه تختیم
دَر دولتِ خود میرو بـه سَر، افسرِ عشقیم
گـــه روحِ غــــزل، دَر دلِ گُلهــای بهـــاریم
گـــه مَـرثیـه خوانِ دلُِ پُـر،اَخگـــرِ عشقیم
گــه موج، بـه دریـایُِ پُـراز،حـادثـه هستیم
گـــه، زورقِ آرامش و، هَمســنگرِ عشقیم
گاهی، بـه حَرم سَجده کُنانیم و، به خاکیم
دربُتـــکده گـاهـی بُت و، صـورتـگرِ عشقیم
آنگــاه کــه پُـریـاس تـریـن، بِسـترِ غیـــریم
خـاریم کـه همصحبت و،همبسترِ عشقیم
گـه، شـــاعرِ پُـرشـورِ غـزلهـــای شــبابیم
بـاسـوزِ خـزانیـــم ،چـو درمَنـــظرِ عشقیم
ازآتشِ یک ،جــامِ مِـیِ چشـمِ تـو ســاقی
(دیوانــه) ازیـن،آتش و خـاکسـترِ عشقیم
....................................................................
7 2 / 2 1 / 3 9 (دیوانه)