جمعه ۲ آذر
این روزا شعری از صابرخوشبین صفت
از دفتر آواره در وطن نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ۰۳:۱۰ شماره ثبت ۴۵۱۹۲
بازدید : ۵۲۷ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب صابرخوشبین صفت
|
این روزا واقعیتها رو باید زندونی کرد
یا در آغوش و دل خاطره ها پنهونی کرد
با دروغ باور و اندیشه ها رو کشت و سوزوند
غیر از این باشه باید خود رو براش قربونی کرد
گفتن حرف حقیقت جرم سنگینی داره
گر بخوای حرف بزنی باید یه کم نادونی کرد
خیلی روزاست که می خوایم حرف بزنیم ، نمی تونیم
مونده ایم تا کی باید حرفامونو زندونی کرد
دلامون خسته شدن ، خاطره های نو می خوان
کی باید حقیقتو توی دلا مهمونی کرد؟
آدما خیلی روزاست که بی خیال خوشیان
نمیشه خوشی توی دل اونا ارزونی کرد؟
بغض تلخی رو لبانشسته و می خواد بگه :
"این روزا واقعیتها رو باید زندونی کرد" .
"صابرخوشبین صفت"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.