سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
خودبه خلوت،مست میبوسدلب صدیاررا
رو به سوی کعبه،باتزویر،غافل میروند
بیخبر از جهل خود،خندان که عاقل میروند
کعبه دل،مهربانیها،محبت،خالی است
این سخنها،زیر پا،مانند نقش قالی است
عارفان بدنام کفرو،عاشقی حد جنون
برتن انسانیت،رگها همه خالی ز خون
من نه درویشم،نه زاهد،”دلقک”میخانه ام
عاقبت بر دار میرقصد،سر دیوانه ام
درود برادربزرگوارم
چقدرزیبا وپرمفهوم بود
حکیمانه ودل پذیر
احسنت
قلم بسیارخوبی دارید
هم لفظ وهم معنادراوج است
لذت بردم خیلی تاثیرگذاربود
کمی بیشترفعالیت کنیدتاشناخته شه
موفق باشید