جمعه ۲ آذر
ام.آی.اس (M.I.S) شعری از ناصر ترهنده (یارا)
از دفتر کاکتوس نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ۰۰:۵۷ شماره ثبت ۴۴۶۱۰
بازدید : ۴۳۳ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر ناصر ترهنده (یارا)
آخرین اشعار ناب ناصر ترهنده (یارا)
|
ام.آی.اس (M.I.S)
منم دلتنگ شهر و دوستانم
دلم آنجاست اینجا نیست جانم
تلفظ میکنم هر لحظه نامش
بیاد دوستان با مرامش
بیاد رنجها و دردهایش
بیاد کوچه ها ومردهایش
بیاد پشت برج و بی بیانش
همان نفتون و کارون روانش
همان نمره یک و بازار کوچک
(ام.آی.اس) نام او بر قلب من حک
مرا امشب تو بردی زادگاهم
دلم سوزاندی و آواز آهم
دلم چون نان تیری تیر خورده
دلم از شوق دیگر دست برده
دلم تنها خوش از یاد شما شد
شما را خوش بود این سهم ما شد
ناصر ترهنده – یارا
زمستان 1394 -اصفهان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
بسیارزیبا بود
برای کسی که اندیشه عدم خشونت را در خود پرورده است تمام عالم یک خانواده است. نه ترسی به دل دارد و نه کسی از او می ترسد . عدم خشونت فقط وقتی خواهد بود که ما کسانی را دوست بداریم که از ما نفرت دارند. می دانیم که عمل کردن به این قانون بزرگ محبت چقدر دشوار است. اما آیا انجام تمام کارهای بزرگ دشوار نیست؟ . ماهاتما گاندی