جمعه ۲ آذر
\\\ سرت را زیر پایم مینهم ،ای دشمن میهن \\\ شعری از عیسی نصراللهی( تیرداد)
از دفتر غم نامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۰۲ شماره ثبت ۴۴۵۹۸
بازدید : ۴۵۶ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی( تیرداد)
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی( تیرداد)
|
شبی آهسته گفتا پیر، دشمن:
که اینجا میهن گیو" دلیر "است
اگر در سر پرانی قصد ایران:
تو بینی خاک من لبریز"شیر"است
تو ای ابلیس زشت ریشه در کین:
شگفتا نسل من همنام"میر"است
همان میران گبر آتش و خون:
که خون سرخشان از جنس"تیر"است
اگر که بسپری تن را به ابلیس:
سزایت،خواری و مرگ"اسیر"است
برو چاره کن و بردار این فکر:
که مامم ،مادر پور"دلیر" است
شانزدهم بهمن94 isa nasrollahi
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.