دیوار مهربانی
کاش
رقیب شوخ چشم من
آویزان می کرد
نگاه گیرایت را
به دیوار مهربانی
شهر
که این زن تنها
عجیب محتاج است
به آن
چشم ها
شمیلا شهرابی
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
دوخط موازی
مثل دو خط موازی
کنار هم
ممتد وبی انتها
درگیر هم
می روی ،می روم
افسوس
که هیچ وقت بهم نمیرسیم
دو خط موازی
تا انتها
یک درد ممتدد وادامه دار
من شکستم سمت تو
اما چرا ؟!
هر چه می روم نمیرسم
به توووو
شمیلا شهرابی
@@@@@@@@@@@@@@@@@@
حس
نه تو سیگار
می کشی...
نه, من سیگارم
اما !!!
نمی دانم چرا؟؟
حس دود شدن میان
دستان تورا دارم
با هر پک محکم
لبت
روی تنم
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
دام
قصد کوچ دارم از هفت شهر عشقت
اما.
تقصیر من نیست ،
اگر پر پرواز ندارم
دانه ی محّبت
تو پایبندم کرده
در این دام
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
تقارن
من اینجا درست همین جا که نشسته ام
قد یک دنیا آغوشت را کم دارم
وتو همانجا درست همانجا که نشسته ای
یک دنیا از من دوری...
چه تقارن تلخی
میخواهمت ونمیخواهیم
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
خیمه
بی تو
مثل خیمه ی
بی عمودم
ویرانه ی میان
صحرای تنهایی
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
نینوا
نی نوای من
درست
همان جایی است
که قلبم
میان لشکر مژگانت
به تاراج رفت
تیر باران
نگاهت شد
نی نوای من
درست
همان جایی است
که قلبم
میان لشکر مژگانت
به تاراج رفت
تیر باران
نگاهت شد