جمعه ۲ آذر
مرگ قاصدک شعری از منصور دادمند
از دفتر سپیدار نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ شماره ثبت ۴۴۵۵۸
بازدید : ۷۳۴ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
بر نگاهم می نشیند زخمها
از دیار خاطره ها
خاطره
بریدن لبخند و سر گلها
افتادند سروها
سوختن نخلها
چشیدن اشک یتیمان
گرسنه و تشنه در بیابان
تنها و بی پناه
رسید وقت آخرین لحظه تحمل
تا نشیند بر نگاهم تصویر سرنوشت
از آسمان ناپیدا
تا بکاهد از آه و فریادم به هزاران
تا نشیند بر لبم لبخند
وقلبم شود شاد
تا همه وجودم شود به وداع
تنها یک فریاد
لحظه ها میدوند در پی هم دل آزار
به تحمل برنگاهم می نشیند یک خاطره
از یک کودک شاد
میدود در پی پروانه زیبا
میچشد بوسه و آغوش مادرانه
خنده زیر باران
چشم میدوزد به آسمان
تا گیرد با دست ستاره ها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.