جمعه ۲ آذر
زن اگرعاشق شود شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۲۱:۳۷ شماره ثبت ۴۴۵۴۱
بازدید : ۱۸۴۱ | نظرات : ۱۲۴
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺯﻥ ﺍﮔﺮ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﻮﺩ ﺑﺎ ﻋﺸﻖ ﻏﻮﻏﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺩﺭﮐﻤﺎﻝ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﺩﻟﺶ ﺗﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺩﺭ ﺩﺭﻭﻧﺶ ﻣﻮﺟﯽ ﺍﺯ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺟﺎﺭﯼ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
ﻗﻠﺐ ﭘﺎﮐﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻟﻄﻒ ﻋﺸﻖ، ﺩﺭﯾﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﺭﺍ ﯾﮏ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻫﺮﺷﺐ ﺑﺪﻭﺭ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﺷﻬﺮ
ﺩﺭﮐﻤﺎﻝ ﺑﯿﻘﺮﺍﺭﯼ ﺑﺎﺯ ﻓﺮﺩﺍ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺩﺍﯾﻤﺎ ﻓﮑﺮﺵ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﭼﻮﻥ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺭﺍ ﺳﺎﺩﻩ ﻣﻌﻨﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺩﺭﮐﻨﺎﺭ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮔﺎﻫﻲ ﻭﺍﻗﻌﺎ
ﻋﺸﻮﻩ ﻫﺎﯾﺶ ﻧﺮﻡ ﮔﺎﻫﯽ، ﺳﻨﮓ ﺧﺎﺭﺍ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﮔﻮﺷﻪ ﯼ ﭼﺸﻤﯽ ﺑﭽﺮﺧﺎﻧﺪ ﺩﻝ ﺍﺯ ﺩﻝ ﻣﻲ ﺑﺮﺩ
ﺑﺎ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺁتشی در عمق دلها ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺑﺎﺯﻫﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﺁﻣﺪ، ﺯﻥ ﺍﮔﺮ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﻮﺩ
ﺩﺭﮐﻨﺎﺭ ﺩﻟﺒﺮﯾﻬﺎ ﺷﻮﺭ ﺑﺮﭘﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.