جمعه ۲ آذر
تاریخ انقضای عشق شعری از وحید کاظمی
از دفتر ازاین حرفهای قشنگ نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ۱۷:۵۵ شماره ثبت ۴۴۴۰۴
بازدید : ۶۸۵ | نظرات : ۷۸
|
آخرین اشعار ناب وحید کاظمی
|
به نام پروردگار
.......
..........
.......
یه وقتایی هست که آدم می بره از همه چیز و خودش و میزنه به بیخیالی دیگه هیچی براش مهم نیست ... دیگه به فرداش به دیروزش به هیچی فکر نمیکنه ...فقط میخواد زندگی کنه تا تموم بشه زندگیش ...این آدما خطر ناک ترین آدمان که هیچی واسه از دست دادن ندارن ...آدمایی که ناراضی هستن اما به این نتیجه رسیدن که تلاش کردن فایده نداره
این ترانه با ریتمی آروم و خاص بر روی ملودی نوشته شده که در باره همین موضوع و یه ذره تلخه
....
تقدیم میشه به همه اساتید با احترام فراوان
........
..........
........
برام فرقی نداره آخرکار،،،میخواد هر چی بشه، باشی ،،، نباشی
دیگه اصلا مهم نیست زندگیمون،،، کنار من بمونی یا،،، جداشی
برات فرقی نداشت از اول کار ،،،که من تو زندگیت،، باشم ،،، نباشم
دیگه خسته شدم از زخم حرفات،،،میخوام از دست این حرفا،،، رهاشم
به اقیانوس عشق راهی شدم من،،، باتو دریای عاشقیم کویره
داریم تو زندگی بی راهه میریم،،، واسه برگشتن از این راه ،، دیره
واسه برگشتنم پایی نمونده ،،،یه کینه تو دلم زد ریشه،، باتو
میرم تا آخر این کینه ی بد ،،، مهم نیست آخرش چی میشه ،،باتو
♫♫♫♫♫♫♫♫♫
میبازم ؟،میبرم ؟،خندون یا گریون؟،،، مهم نیست که چی میشه، آخر ما
دیگه پارو نمیزنم ، میبینی،،، دلم رو میزنم به عمق دریا
منی که دل بریدم از گذشتم ،،، برا ما شدن با تو تو رویام
برام کاری نداره دل بریدن،،، از آینده از اون چیزی که میخوام
برام ارزش نداره زنده بودن ،،،جونیمو به پاهای تو باختم
ولی کاشکی میفهمیدی تو رویام ،،،چه آینده ای رو من باتو ساختم
برام اصلا مهم نیست که چی میشه ،،، دیگه با زندگی کاری ندارم
رسید تاریخ انقضای این عشق ،،،ازت هیچ انتظاری من ندارم
♫♫♫
....
.....
وحید کاظمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.