جمعه ۲ آذر
چهار تلخ شعری از هما تیمورنژاد
از دفتر غزلمرگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۸:۰۴ شماره ثبت ۴۴۲۷۲
بازدید : ۷۰۱ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب هما تیمورنژاد
|
به روی ریل های دلتنگی و غم
قطاری عاشقم
نمی دی ام ایست
به ایستگاه آخرم نمیرسم من
کوه غم میریزد و ریز علی ام نیست
۲_
تبر داره به دستش غم دوباره
تبانی کرده امشب با خیالت
منو میکشن امشب هر دوتاشون
غم و تلخی رویای محالت
۳_
طلاق عاطفی تو
نمک رو زخم من پاشید
تموم زندگی باتو
عذاب شد رو سرم بارید
واسه یه خواب اجباری
توی یک تخت میخوابیم
منو تو توی این تابوت
چقدر خوشبخت میخوابیم!!
۴_
میگویند: دور باش و عزیز باش
دور شدم از تو
اما کاش
میگفتی :چشمان تو نزدیک بین است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
همای عزیز همه را زیبا سرودی ۱و ۲ را بیشتر دوست داشتم