جمعه ۲ آذر
غزل ترانه :\شب تنهایی\ شعری از صابرخوشبین صفت
از دفتر آواره در وطن نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۲:۲۶ شماره ثبت ۴۴۲۲۴
بازدید : ۶۱۳ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب صابرخوشبین صفت
|
ترانه : "شب تنهایی"
..........................................
شب تنهایی و تنهایی یامون
یکی هم مث ما میاد باهامون
ز احساسی که داریم قصه می گیم
ز چیزایی که مونده تو دلامون
یکی مون می گه از روزای رفته
یکی دیگه ز بغض تو صدامون
می گیم از دور و از نزدیک دنیا
ز هرچی مونده تو اندیشه هامون
می خوایم یادی کنیم از اون قدیما
از اون حال و هوای مردمامون
بگیم و یاد بیاریم قصه ها را
واسه اون مردم نا آشنامون
حقیقت رو واسه اونا بخونیم
اونایی که دیگه نیستن باهامون
اونا باید بدونن حال ما را
از اون چیزی که بوده تو نگامون
بدونن مث این شب ها که رفته
نیان و گم بشن اونا تو رامون
بدونن اسم شب هامون چی بوده :
"شب تنهایی و تنهایی یامون "
"صابر خوشبین صفت"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.