جمعه ۲ آذر
غربت دنیا شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۰۵ شماره ثبت ۴۴۱۰۳
بازدید : ۱۱۷۶ | نظرات : ۸۷
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
امشب ﻣﯿﺎﻥ ﻏﺮﺑﺖ ﺩﻧﯿﺎ ﭼﻪ می کنی؟
ﺗﻨﻬﺎ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺩﺭ ﺩﻝ ﻏﻤﻬﺎ ﭼﻪ می کنی
ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺧﯿﺎﻝ ﺧﺴﺘﻪ ﺑﮕﻮ، ﻗﻠﺐ ﻋﺎﺷﻘﻢ
ﺑﺎ ﺷﮏ ﻭ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ،ﺷﺎﯾﺪ ﻭ ﺍﻣﺎ ﭼﻪ می کنی
ﺩﻟﺨﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺣﮑﺎﯾﺖ ﻣﺠﻨﻮﻥ ﻗﺼﻪ ﻫﺎ
ﺭﺳﻮﺍﯼ ﻋﺸﻖ ،ﺑﺎ ﺗﺐ ﻟﯿﻼ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ
ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻗﺼﻪ ﯼ ﻓﺮﺩﺍ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺍﯼ
ﺭﻭﯾﺎﯼ ﻧﺎﺗﻤﺎﻡ ﻣﻦ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﻪ می کنی
ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻨﺎﺭ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻫﯽ ﭘﺮﺳﻪ ﻣﯿﺰﻧﯽ
ﯾﻌﻨﯽ ﭘﺮﺕ ﺷﮑﺴﺘﻪ ، ﺧﺪﺍﯾﺎ ، ﭼﻪ می کنی
ﺍﻣﺸﺐ ﻋﺠﺐ ﻣﻌﺎﺩﻟﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻬﻢ ﺯﺩﯼ
ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﻞ ﻣﻌﻤﺎ ﭼﻪ می کنی
ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺍﻡ ﺑﻪ ﯾﻤﻦ ﺧﯿﺎﻟﺖ ﻏﺰﻝ ﻧﻮﺷﺖ
« ﺯﻫﺮﺍ » ﻣﯿﺎﻥ ﻏﺮﺑﺖ ﺩﻧﯿﺎ ﭼﻪ می کنی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سکوت ثانیه شد.
اه را
به جرم خروج
کافرش خواندند. بداهه ای نسبتا قدیم از غربت دلم تقدیم شما