جمعه ۱۸ آبان
نگاه تو(غزل عاشقانه) مهرداد نصرتی مهرشاعر شعری از مهرداد نصرتی مهرشاعر
از دفتر 1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ۲۲:۲۳ شماره ثبت ۴۳۷۹۴
بازدید : ۵۱۵ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر مهرداد نصرتی مهرشاعر
آخرین اشعار ناب مهرداد نصرتی مهرشاعر
|
هرچند هم به من بفروشی گران فقط
حیف ست در ازاش بخواهید جان فقط
حرف از نگاه توست که شد آرزوی من
ای چشم! چشم، هرچه بگویی همان فقط
گفتند گفته ای که به خلوت بیا، ولی
خلوت به خانه ای که ندارد نشان فقط
یار توام، به داد تو خواهم رسید و بس
فارغ شوم شبی اگر از دوستان فقط
البته شرط دارد، اگر صبر میکنی
عمرت تمام گردد و دور زمان فقط
و شرط دیگر آنکه تو مقتول باشی و
پای کسی به جز تو نباشد میان فقط
در سایه بان امن نگاهش دو عالمند
گفته ست من نباشم و جان در امان فقط
چون ابر آبروی زمین ست و می برد
او آبروی من به دو سیل روان فقط
گفته نهان نکن، نکنم راز خود نهان
تا من بدانم و تو و خلق جهان فقط
از قد و ابروان کمان تو ای عزیز
سهمم شد انتظاری و قدی کمان فقط
رسم زمانه است که پیرت کنند و بعد
همدم نمیشوند مگر با جوان فقط
حرف از نگاه توست، نه حرفی نمانده است
ای چشم! چشم ، هرچه تو گفتی همان فقط
غزل:مهرداد نصرتی، مهرشاعر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.