جمعه ۲ آذر
چای می ریزم شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ۲۱:۵۷ شماره ثبت ۴۳۷۲۸
بازدید : ۱۳۶۶ | نظرات : ۱۶۰
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﭼﺎﯼ ﻣﯿﺮﯾﺰﻡ ﻭﻟﯽ ﺗﻨﻬﺎ ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺑﺎﻣﻦ ﺍﺳﺖ
ﻃﻌﻢ ﻗﻨﺪﺍﻥ ﻟﺐ ﻭﭼﺸﻢ ﺯﻻﻟﺖ ﺑﺎﻣﻦ ﺍﺳﺖ
ﺭﻭﺯ ﻭﺷﺐ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﺭﺧﺎﻃﺮﻡ ﻣﯽ ﭘﺮﻭﺭﻡ
ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻣﺎ ﭘﺮ ﺳﻮﺍﻟﺖ ﺑﺎﻣﻦ ﺍﺳﺖ
ﺑﻮﯼ ﺗﻦ ﭘﻮﺷﺖ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺮ ﺗﻦ ﭘﯿﺮﺍﻫﻨﻢ
ﺑﻮﯼ ﻋﻄﺮ ﺩﻟﻔﺮﯾﺐ ﻣﺎﻩ ﻭﺳﺎﻟﺖ ﺑﺎﻣﻦ ﺍﺳﺖ
ﺣﺲ ﻭﺣﺎﻟﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﻌﺮﯼ ﺍﺯ ﺣﺎﻓﻆ ﻋﺠﯿﺐ
ﻭﺍﮊﻩ ﻭﺍﮊﻩ ﻣﻌﻨﯽ ﻫﺮﺷﻌﺮ ﻭ ﻓﺎﻟﺖ ﺑﺎﻣﻦ ﺍﺳﺖ
ﻣﻮﺝ ﻋﺸﻘﺖ ﺩﺭ ﺩﻟﻢ ﻫﺮﻟﺤﻈﻪ ﺗﻮﻓﺎﻥ ﻣﯿﮑﻨﺪ
ﺗﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﭘﺎﮎ ﺑﯽ ﺯﻭﺍﻟﺖ ﺑﺎﻣﻦ ﺍﺳﺖ
ﺍﻣﺸﺐ ﺍﺯ ﺷﻌﺮ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺍﯾﻦ ﻏﺰﻝ ﺳﺎﻣﺎﻥ ﮔﺮﻓﺖ
ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﻋﺸﻖ ﺑﯽ ﻣﺜﺎﻟﺖ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.