جمعه ۲ آذر
چند دو بیتی شعری از لیلا حسنوند
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۳۰ شماره ثبت ۴۳۷۲
بازدید : ۷۶۷ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب لیلا حسنوند
|
شب از روح پریشانت بریزد شرر از موی عریانت بریزد در آغوش نگاهت شعله شعله زنی در قالب جانت بریزد*طلوع برکه را با تو گذر که لباس کال گندم را چو زر که غروب جاده با دستان شبنم زن دهقان و یک روز دگر که *دلت در انزوای باورت بود کنار تو کسی که شوهرت بود زمین تکرار و هی تکرار و تکرار زنی زندانی خشک و ترت بود*شبِ دلشوره در جانت نشسته تب آهی که در بغضت شکسته دراین تعلیق مطلق می رود که دری دیگر دری دیگر که بسته* که آوار شبی در خانه افتاد تمام خاطراتت رفته از یاد و بنشینی در این تاریک مطلق تو را از کوچه هاتان می برد باد....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.