سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
درود داداش کوچولوی خودم
احساس خوبی توشعرت هست
وفکرواندیشه هم هست درش
امایه اشکالاتی هم داشت
مثلن این قسمت
ارتباط معنای زیاد ی نداشت وکلن حذف شه بهتره
فقط گاه به گاهی
کم،
به اندازه ی اشک چشمان تر قطره ی باران
ودرادامه هم یک بندش اضافی بود
اینارو من حذف کردم
ودوباره شعرو ویرایش کردم
واصلن به شعر هیچ اسیبی نرسید
ودرواقع قشنگترم شد
اینجوری
هر از گاهی
سراغ آزادی را می گیرم
از پرنده ها
از پروانه ها
از چشمه ها،کوه ها،بادها،دریاها
فقط هر از گاهی
می بینمش،
که چونان آهویی مغرور
دست در دست با پرندگان
از جلوی چشمانم رد می شود!
من معتقدم که این قلم در اینده
اگر کمی پشتکارداشته بشی
عالی خواهدشد
چون واقعن استعدادت خوبه
موفق باشی میم زا
حالا اسمتو برامون بگی
مثلن چی میشه؟