جمعه ۲ آذر
آخرش یک شب میان شعرها گم می شوم شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ۲۰:۳۸ شماره ثبت ۴۳۵۳۲
بازدید : ۷۷۶ | نظرات : ۹۲
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
آخﺮﺵ ﯾﮏ ﺷﺐ ﻣﯿﺎﻥ ﺷﻌﺮﻫﺎ ﮔﻢ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ
ﺳﻮﮊﻩ ﯼ ﺩﺍﻏﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ
ﯾﺎ ﺷﺒﯿﻪ ﻗﺎﺻﺪﮐﻬﺎﯾﯽ ﻣﯿﺎﻥ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ
ﻫﻢ ﺍﺳﯿﺮ ﮔﺮﺩﺑﺎﺩﯼ ﭘﺮ ﺗﻼﻃﻢ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ
ﭘﺎﯼ ﺩﻝ ﺭﺍ ﺟﺎ ﻧﻬﺎﺩﻡ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﺭﻓﺘﻨﺖ
ﺑﯽ ﺗﻮ ﺍﯼ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﻣﻦ،ﻣﺴﺖ ﺗﻮﻫﻢ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ
ﺣﺲ ﺍﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﻭﻗﺘﯽ ﺳﻤﺖ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﻣﯿﺒﺮﺩ
بیخود از خود غرق آواز و ترنم میشوم
ﺩﺭﻧﮕﺎﻩ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺕ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺳﻔﺮ
ﺑﺎﺯﻫﻢ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﻋﺸﻘﯽ ﺑﯽ ﺗﺠﺴﻢ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ
ﮐﺎﺵ ﻋﺸﻘﺖ ﺑﺎ ﺩﻟﻢ ﻫﺮﮔﺰ ﺳﺮ ﺩﻋﻮﺍ ﻧﺪﺍﺷﺖ
ﭘﺸﺖ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺗﻮ ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻭﺯ ﻭﺷﺐ ﮔﻢ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میان من و تو ،ما طنازی می کند.
آن دو چشم زیبا
بر عرش گونه هایت خدایی می کند .
بسازم خنجری
نیشش از زلف سیاهت
زنم بر گوشه ی
قبرستان؛
دم مسیحایی می کند.
++++++++++++++
میان من و تو ، ما طنازی می کند
آن دو چشم زیبا
بر عرش گونه هایت خدایی می کند .
بسازم خنجری نیشش ز لب هایت!
زنم بر گوشه ی لب ــ
دم مسیحایی می کند.بداهه