جمعه ۲ آذر
فصلِِ تب... شعری از رونیا گلیان
از دفتر در مسیر آفتاب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۰۶ شماره ثبت ۴۳۴۹
بازدید : ۱۳۴۹ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب رونیا گلیان
|
تا بی تو در هجوم خیالات واهی ام افسرده تر ز دفتر کمرنگ کاهی ام
در غربتی که بی تو مرا دوره می کند آشفته تر زفلسفه ی سردِ آهی ام
با خلوت زلال دلم تا تو می روم در قامت و طواف تو هر لحظه راهی ام
بنشسته ای میان غزلهای روشنم با وصف تو شعر خوش لایتناهی ام
یک شب که من به دست و دلت بوسه میزدم گفتی که یک کبوترِ رقصانِ چاهی ام
در مُلک من، حضور تو تنها بهانه ایست گم می شود بدون تو این تاجِ شاهی ام
می خوانمت به فصلِ تبِ بی تو بودنم جان میدهم به راه تو اگر باز، خواهی ام
اعظم گلیان ( گلی )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.