دوشنبه ۲۸ آبان
نورِ محمّد(ص) شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ۱۸:۳۰ شماره ثبت ۴۳۳۷۹
بازدید : ۴۲۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
وضعِ جهـــــــان نــورِ علیٰ نــور شد
سینه یِ مردُم همــهْ پُر شــور شد
موســـــمِ میـــــــــلاد پیـــــــمبر رسیــــد
عالَمِ هســــتی همــــهْ مســــرور شد
بر هنــرِ خویش چـواحسن بگفت
سجده کنان هَـر مَلِک و حور شد
جمعِ فَلَک محـــــوِ جمــــــــالش شده
چشــمِ ملائک همـهْ مسحــــــور شد
سرزده چون شمسِ رخِ مصطفیٰ
در همه جـــا نیک به پا ســــــور شد
نـــــورِ محمد به جهــــــان جلــــوه گر
چشمِ شیـــــاطینِ جهــــان کــور شد
آمـــــــدنش جــــــــان مــــــــرا تـــازه کرد
غصــــــه و غــــم از دلِ مـــــا دور شد
جــــــانِ کلامْ اینـــــــکه بــه روزِ جـــــزا
بـــــرگه یِ عفـــــوِ همـــهْ ممهــــــور شد
کاش بگــــویند به حــــــامی ٬ کنـــون
در نظــرش شعـــرِ تــو منظــــــور شد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.