جمعه ۲ آذر
باز هم این دل من - زخمی مژگان تو شد شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر عارفانه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۹ ۱۶:۵۵ شماره ثبت ۴۲۷
بازدید : ۹۹۰ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
باز هم این دل من - زخمی مژگان تو شد باز هم این دل من -مست و غزل خوان تو شد
گفته بودی که مرا پیش همه خوار کنی؟ پس بترس چونکه دلم دست به گریبان تو شد
این دل غمزده ام را تو نمودی چه نظر؟ زخمی تیر نگاهت ز محبان تو شد
گر چه این گرمی بازار تو از حد بگذشت لیکن این جان من و جان من و جان تو شد
گر شنیدی تو ز اغیار گناه دل من این گنه از هنر زلف پریشان تو شد
///////////////////// شب افروز 24/8/89
عید قربان بر عزیزان مبارک
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.