جمعه ۲ آذر
بزن خرابم کن شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ۲۲:۵۰ شماره ثبت ۴۲۳۰۱
بازدید : ۹۹۵ | نظرات : ۱۴۳
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺑﯿﺎﻭﻟﺤﻈﻪ ﺑﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﺳﯿﺮ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﮐﻦ
ﺍﺳﯿﺮ ﺷﻌﺮ ﺳﭙﯿﺪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻧﺎﺑﻢ ﮐﻦ
ﻫﺠﻮﻡ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎﯾﺖ ﻫﺠﻮﻡ ﺩﻟﺘﻨﮕﯿﺴﺖ
ﺍﺳﯿﺮ ﻏﺮﺑﺖ ﺩﺭﺩﻡ، ﺍﺳﯿﺮ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﮐﻦ
ﺑﺒﯿﻦ ﺑﻪ ﻇﻠﻤﺖ ﺷﺒﻬﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﻢ
ﺑﺰﻥ ﺑﻪ ﺷﯿﺸﻪ ﯼ ﺣﺴﺮﺕ ﺑﺰﻥ ﺧﺮﺍﺑﻢ ﮐﻦ
ﺑﺮﺍﯼ تا ﺗﻮ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﻧﮕﻮ ﮐﻪ ﺑﺪﻧﺎﻣﻢ
ﺑﯿﺎ ﺑﻪ ﺣﮑﻢ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻤﯽ ﺣﺴﺎﺑﻢ ﮐﻦ
ﻫﻮﺍﯼ ﺷﻬﺮ ﺩﻝ ﻣﻦ ﭼﻪ ﺳﺮﺩ ﻭﺳﻨﮕﯿﻦ ﺍﺳﺖ
ﻧﺴﯿﻢ ﮔﺮﻡ ﺗﻨﺖ ﮐﻮ ؟ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺁﺑﻢ ﮐﻦ
ﺑﯿﺎ ﺑﻪ ﺻﺒﺢ ﺩﻝ ﺍﻧﮕﯿﺰ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﯾﮑﺒﺎﺭ
ﺑﻪ ﺑﻨﺪ ﺑﻨﺪ ﮐﻼﻣﺖ ﭘﺮ ﺍﺯ ﻋﺘﺎﺑﻢ ﮐﻦ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.