جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
آخرین اشعار ناب آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
|
آن روز
سرک کشید ،دخترک شعرم
به باغ خاطره ها؛
قیامتی برپابود!
سرخ جامگان ،برگ های عاشق
قتل عام
به زیر پای درختان.
نامعلوم ،کدام اول عاشق بود؟
درخت یا برگ!
پرخراش صورت گل ها،
زرد زرد روی باغ.
دسته ای خبرچین سیاه،
تاب بازی می کردند
بروی سیم برق،لب دیوار
قار...قار...
صاعقه زده
یا خزان ربوده بود
آن همه طراوت وصفا.
بوی تبر پیچیده بود!
غمگین دخترک شعرم!
اما در سینه اش
پرتپش ،نهال جوان صنوبری
به امید فردا.
.....وفردا دوستانی
از جنس بهار
آمدند با بغل بغل
آلاله های وحشی
از دامن بکر کوه های بلند.
مهربانی شان
سپید کرد
حرف های سرخ دل
دخترک شعرم را!
آلاله سرخ-آذر نود وچهار
...........................................
پ.ن:تقدیم با محبت به دوستان بهاریم:بانو پاپی-عجم-ناصری-طوسی-ضیاالدینی-ضیایی و...
برای تمام مهربانی های صمیمانه وپاکشان...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.