جمعه ۲ آذر
قاصد سرما شعری از حامد مهدی کیا
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۵۱ شماره ثبت ۴۲۰۴۷
بازدید : ۴۹۴ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب حامد مهدی کیا
|
شب، تنهایی، سرما و من ...
و زمستان قصه ای دیگر دارد...
نگاه، آه، حسرت و یاس ...
وبهاران نغمه ای خوشتر دارد
نغمه اش خوش باد! قدمش بر چشم..
و میان این دو
آدمی تنها...
زندگانی را طرف مویی بند است....
با تپش بیش و کم ثانیه ها..
نگه اش بر راه ...
و ردایش بر دوش، قامتش از دور پیداست...
قاصدک تنها،
خبری همراهش
خبری موهوم.
هان...
چه خبر آوردی؟
که بهاران امسال..
سر آمدن ندارد
تو بگو:
چه زمستان چه بهار...
همه اش روز خداست، همه اش زیباست
جویبار زندگی با تمام سدها
همچنان جاریست، همچوهر سالها..
و شقایق همچنان پا بر جاست
و به قول سهراب:
"تا شقایق هست، زندگی باید کرد"
و چه خوش گفت سهراب....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.