جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهره براتی(شطحیات)
آخرین اشعار ناب زهره براتی(شطحیات)
|
روی خاکها چیزی تکان میخورد
برداشتم و
به
لباسم وصله کردم
دلم بود
زیر دست و پا افتاده بود..
یاعلی.
پ.ن:ما بیغمان مست دل از دست داده ایم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.