جمعه ۲ آذر
استاد من (زلال) شعری از محمد رسول باوندپور
از دفتر حسرت نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۴۳ شماره ثبت ۴۱۹۳
بازدید : ۹۲۸ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر محمد رسول باوندپور
آخرین اشعار ناب محمد رسول باوندپور
|
[center][img]http://uploadtak.com/images/gfnbhmzmrlj9zeywfqs.jpg[/img]
[color=#72179D]عرق ِ شرم به پيشاني گل , از رويت [/color]
******************************
نامت علي
در شاعري هستي جلي
من طفلكي اندر ادب هستم بدان
باشي بر اين كودك ولي
همچون گُلي
صفاريان
محبوب ِ شعر ِ نابيان
افتاده از مهرش به قلبم سايه ها
شيرين كلام و خوش بيان
چونان كيان
استاد ِ من
عشقش بُود در ياد ِ من
آن كس كه باشم نوكرش , ايليا لقب
بنما همي ايراد ِ من
كن شاد ِ من [/center]
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.