يکشنبه ۲۷ آبان
اسممون شعری از حسین راستگو
از دفتر سلام نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۴۵ شماره ثبت ۴۱۷۷۴
بازدید : ۵۴۳ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب حسین راستگو
|
این همه گمشده رو من از کجا پیدا کنم
دوستای قدیمی رو چه جوری آشنا کنم
آدرس خونه ی آلزایمرو از کی بگیرم
بی کدوم قایق چوبی می تونم شنا کنم؟
دوست من یه لحظه میشه وقتتونو بگیرم؟
ساعتو بده بگیرم، نگیرم؟ چی کا کنم؟!!
توی جعمِ(جمعِ) عاشقای سینه سوخته جک می گم
گریه می کنن، می خندن، دوس دارم نگا کنم
هیشکی دلقکو نمی زنه ، به غیرِ پادشاه
خیلی خنده دار می شه، دلقکو پادشا کنم!
گربه ها با چشاشون چشاتونو لب می زنن
من می دونم چه جوری گربه ها رو صدا کنم
یاد یه چیزی میوفتن آدمای روبرو
یادشون میاد اگه اِسممونو صدا کنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.