دوشنبه ۲۸ آبان
دیر کردی...! شعری از جواد صارمی
از دفتر سراب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۰۸ شماره ثبت ۴۱۴۹۱
بازدید : ۴۲۳ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب جواد صارمی
|
دیر کردی...
باورکن ای شیرین من،تغییرکردی
برقِ نگاهم را تو بد تفسیرکردی
بین من و تو کوهِ بی مهری بناشد
فرهاد را درپای این غم پیرکردی
هر لحظه من مشتاقِ دیدار توبودم
من منتظر بودم ولیکن دیرکردی
چون آب بودی درکفم درهجرسوزان
لب تشنه ات بودم ولی تبخیر کردی
با شایعاتِ رفتنت جان ودلم را
از زندگی و زنده بودن، سیرکردی
درخواب دیدم خواب من رادیده بودی
این خواب راکابوسِ خود تعبیر کردی
من باتوقصرِ آرزوها راکشیدم
اما تو بی من خانه راتصویرکردیمی
حالامن واین پرتگاه ودل به راهت
وقتم تمام است و تو اما دیرکردی
جوادصارمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.