جمعه ۲ آذر
براي تو طلب نموده ام.... شعری از مریم قانع دستجردی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۷:۵۰ شماره ثبت ۴۱۴۰۱
بازدید : ۵۱۰ | نظرات : ۵۵
|
دفاتر شعر مریم قانع دستجردی
آخرین اشعار ناب مریم قانع دستجردی
|
. .
بگو کجای زمین غم سایه پهن نکرده است ؟
بگو کجای زمان عشق زخم خورده نیست ؟
بگو.........
به من نشان بده دلی که تا همیشه شاد زیست
و یا دو چشم را که هیچ گاه.....
اشک را به خود ندید ....
همیشه ی زمان چنین گذشت....
و من همیشه فکر میکنم که آدمی ...
قدم بروی بستر پر از غم زمین نهاده است،
وتا زمین بپاست
وتا زمان بجاست
غم است و غصه است و درد و درد ودرد.....
محال میشود ولی برای تو
به پیشگاه خالق ستاره های پر فروغ
از عمق دل و با خضوع
طلب نموده ام
دلی پر از نشاط
لبی همیشه شاد ،
تنی درست را ......
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.