جمعه ۲ آذر
ای وای اگر روزی تو را یابم شقایق شعری از حامد خنجری عیدنک
از دفتر هذیان نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ۰۰:۴۱ شماره ثبت ۴۱۳۳۰
بازدید : ۳۶۱ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر حامد خنجری عیدنک
آخرین اشعار ناب حامد خنجری عیدنک
|
ای وای اگر روزی تــو را یابــم شقایــــق
بر شعــرِ قلبت بوسۀ داغـــــی نشانم
گیـسِ سیاهـت زیر پاهایم کشانـــــم
دوزم لبـم را بر لبانت تا سحــــــر گاه
بر سینه ات دستم چه محکم میفشارم
ای وای اگر روزی تــو را یابــم شقایــــق
هر لحظه از اندامِ تو شعـــری سرایم
از لختــیِ قاموسِ تو نقشــی نمایم
بر رویِ هر دشتـی نویسم با گُل و برگ
«هرگز کسـی اشکــی نریبزد درعذایم»
زیرا شقایـق حســــــرت دیرینه را برد
سـامـانۀ مـا را بـه دست درد نسپــــرد
ما بی غم وحسرت در این غمخانه مُردیم
آنجا شقایق مُرد واینجا عاشقـــــی مُرد
ای وای اگر روزی تــو را یابــم شقایــــق
آبستنت من میکنم با شب شرابــــــــــی!!
تن تا ، رقصان، روان، همچون شهابـی
میخنـدم و میرقصـم و میمیـــرم آخــــــر
زیـــــرا شقایق داده دردم راجوابــــــــی
حامد خنجری عیدنک
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.