جمعه ۲ آذر
قافیه ها شعری از محسن افشار نادری
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۳۴ شماره ثبت ۴۱۲۵۱
بازدید : ۵۲۸ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر محسن افشار نادری
آخرین اشعار ناب محسن افشار نادری
|
من از این قافیه ها دلگیرم
شعرها بسته به پا زنجیرم
تا سرایم غزلی در خور یار
تا سحر با قلمم درگیرم
همه ایهام شود مطلع شعر
نبض پنهان غزل می گیرم
به خداوندی عشاق قسم
تا سرایم غزلی خود پیرم
اینکه شاعر شده ام بی تردید
سوز دارم ز جهانم سیرم
غم دلدار قلم داد به دست
در سکوت غزل ام می میرم
نشدم هیچ محیای نقاب
هم ازاین بخت بدم چون قیرم
شاخ و برگم شده همرنگ خزان
چون اسیر غم یک تاثیرم
دل* شیدا * رود از دست ولی
تا چه باشد به جهان تقدیرم
این غزل گفتم و این نکته شنو
من از این قافیه ها دلگیرم
محسن افشار نادری
* شیدا*
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.