جمعه ۲ آذر
نیمه شب شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ۰۶:۲۷ شماره ثبت ۴۱۱۴۱
بازدید : ۷۴۸ | نظرات : ۱۳۲
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ ﺁﻣﺪ ﺧﯿﺎﻟﺖ، ﻧﯿﻤﻪ ﺟﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ
ﺍﺑﺮ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺁﺳﻤﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ
ﺗﺎ ﺩﻟﻢ ﺩﺭ ﮐﻮﯼ ﻧﻮ ﻣﯿﺪﯼ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﻣﯿﺴﺮﻭﺩ
ﻟﮑﻨﺘﯽ ﺍﻣﺪ ﺯﺑﺎﻥ ﺑﯽ ﺯﺑﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ
ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺖ ﺩﺭ ﻭﺩﺍﻉ ﺁﺧﺮﯾﻦ
ﻗﻄﺮﻩ ﻗﻄﺮﻩ ﺍﺷﮏ ﺁﻣﺪ ﺩﯾﺪﮔﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ
ﻋﻤﺮ ﻣﻦ ﺳﺮ ﻣﯿﺮﻭﺩ ﺑﺎﺣﺴﺮﺕ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ
ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﺕ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻣﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎﻣﻦ ﭼﻪ ﺑﺎﺯﯾﻬﺎﯼ ﭘﻨﻬﺎﻧﯽ ﻧﮑﺮﺩ
ﺑﺲ ﮐﻪ ﺗﺎﺑﻢ ﺩﺍﺩ ﺻﺒﺮ ﺁﺳﺘﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ
ﺗﺎ ﺳﻔﺮ ﺭﻓﺘﯽ،ﮔﻨﺎﻩ ﻏﻢ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﺎﻭﺭﻡ
ﺩﯾﻨﻢ ﻭ ﺍﯾﻤﺎﻧﻢ ﻭﯾﮑﺴﺮﺟﻬﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ
ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﻭﺭ ﺧﻮﺏ ﻣﻦ
ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﻟﻌﻨﺘﯽ ﺗﺎﺏ ﻭ ﺗﻮﺍﻧﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.