جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
آخرین اشعار ناب بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
|
گره
گرهی کورافتاده به کارم
نفسی ازسرزور
مانده به کامم
جرسی ازدوراینک رسیده بربامم
شبهی پازنور
این دم به انتظارم
هرسی زودچیده شاخ وبالم
جسدی بی گور
مانده برروح وجانم
(دود)
هوا پردود
زمین بی آب وبی رود
ره وجاده هماره هست مسدود
آشیان خالی وپوچ ازتاروپود
نگاه مردمان
هوس آلود
نه ازگل ماخبرداریم
نه ازعطرونه ازعود
همه درفکرمالندوزروسود
ورخت بسته
سخاوتمندی وکرم وجود
خراب آبادی دنیا چوگوره
یکی کوره
یکی فرسنگها دوره
یکی هم خوارومفلوک طالب زوره
یکی هم شادومسروره
هماره شوردرشوره
یکی تنها درون تاک انگوره
خوردغوره
یکی هم نور درنوره
درون خانه اش سوره
یکی طنازوچون حوره
......یکی کزکرده درجایی غمین مسکین وبی پوله
(اجل)
دمی بامن نشین
دراین غمخانه ی فقرونداری
چنان غرق نیازم
که گنج قارون هم به کارمن نیاید
دلم پرخون لبم خشکیده وغبارغم نمایانست
اگرخواهی رهایم ساختن
اجل راگو
مرایک دم نظرفرما
باتقدیم احترام ره محضر شریفتان بهاءالدین داودپور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.