جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیدظریف چشتی (مودودی)
آخرین اشعار ناب سیدظریف چشتی (مودودی)
|
هر دم که تو را زخود جدا می بینم
از بخت سیه ببین چها می بینم
هنگام سفر دل به فدای عشقت
خود را به هوای تو فنا می بینم
بگذشت اگر عمر به عیش و مستی
هر آنچه که بینم به خطا می بینم
این خرقه پشـــــمینه درویشی را
زابریشم و گوهر و طلا می بینم
با عطر گلی خوش است گر گلزاری
خوشبو تر از هر گلی تو را می بینم
از بس که فنا گشته ام اندر عشقت
خود فنا چو منصـــور خدا می بینم
از هزار کعبه ، دلِ بدست آرم به
من کعبه دلها به صفا می بینم
هنگام سجود اگر ببینم رویت
پس طاعت خویش با ریا می بینم
با ظریف چشتی همه شب کنم دعا
با این همه رنج و غم چرا می بینم
شعر از پیر سیدظریف چشتی
رهبر و خادم طریقت چشتیه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.