شنبه ۳ آذر
اهل عشق شعری از علی غلامی
از دفتر غرور پاییز نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۱۰ شماره ثبت ۴۰۸۶۷
بازدید : ۱۰۲۷ | نظرات : ۱۰۸
|
آخرین اشعار ناب علی غلامی
|
تقدیم به استاد خوبم:
خواهر بزرگوارم نجمه طوسی (تینا)
اهل عشق
مرغ سحر شکوه می کند
از ناله بی تاثیر قصه عشق
در این شب ها چه شده است
ببین افتاده بر زمین
هزار شکوه دل
به امیدی آزرده در.....
آن کجا و این کجا.....
به صحرای زندگی
عمری طی شد به شب ها
کنج ایام خفته انتظار در
طپیدن ها - ناشنیدن ها - دویدن ها
دیدن ها - دیدن ها - دیدن ها
اما علاج نازد فقط .....
در کلبه تنهایی ها
کمان دل پیکانش
غرقه جهان پرمشکل تدبیرها
راهی....
شعری...
بر گلبانگ
قد بر در جام درویش ماییم
اهل عشق...
کاروان بی حجب جهان عشق
پس نگو کجاست عشق......
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.