جمعه ۲ آذر
باران شعری از محمد رسول باوندپور
از دفتر حسرت نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۰ ۰۱:۰۳ شماره ثبت ۴۰۸۶
بازدید : ۱۰۷۳ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر محمد رسول باوندپور
آخرین اشعار ناب محمد رسول باوندپور
|
[center][img]http://up.iranblog.com/images/wzokfhy3pqei2zff2xre.jpg[/img]
باز باران مي زني بر شعر ِ ناب
مهرت اندر كام ِ ما همچون شراب
هر سخن گويي چو دنيايي سخن
گشته اي پنهان به پشت يك نقاب
در ترانه خوش بگويي چون سپيد
يكه اي در شاعري , من در ركاب
بس كه در عمق ِ سخن هايت غم است
سينه ام آتش بگيرد چون كباب
باز هم شعري بگو اي آرزو
در ميان ِ جمع ِ شعر گويان بتاب
گر (رسول) روزي نبيند روي ِ تو
حال ِ قلبم مي شود زار و خراب [/center]
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.