يکشنبه ۴ آذر
کار می خواهم چه کار شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ۰۸:۳۵ شماره ثبت ۴۰۸۴۶
بازدید : ۳۴۳ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
من که پیر وبی قرارم کار می خواهم چه کار
توی خانه غول استکبار می خواهم چه کار
منکه با شیرینی قند لبی هم دلخوشم
تلخی قلیان وزهر مار می خواهم چه کار
کل شدم از بس که عمرم شانه زد بر موی من
زلفهای رنگی وفردار می خواهم چه کار
من که می خواهم سبک باشد شبیه برگ کاه
یک نیستان میوه زیر بار می خواهم چه کار
پاره کن دفترچه شعر پریروز مرا
صد غزل از نوع نا هموار می خواهم چه کار
نوک یعنی این لبانم بسته باشد بهتر است
با دهان بسته ام منقار می خواهم چه کار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.