جمعه ۲ آذر
ماسکتو بردار عزیزم شعری از هما تیمورنژاد
از دفتر غزلمرگی نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ۱۷:۳۱ شماره ثبت ۴۰۷۱۲
بازدید : ۶۸۳ | نظرات : ۶۵
|
آخرین اشعار ناب هما تیمورنژاد
|
ماسکتو بردار عزیزم
ببین دارم اشک میریزم
ببین که از دوری تو
از غم و غصه لبریزم
فدای اون شب چشات
ببین چقد بهت میاد
اون خنده های الکی
وقتی ازم بوسه میخواد
دارم دوباره مست میشم
از بوی عطر پیرهنت
می کشه سمت تو منو
آهن ربای بدنت
ماسکتو بردار و بیا
آخر عمر من رسید
بزار فقط همین یه بار
بچینمت گل امید
باشه نیا،دیگه قبول
رسیده وقت رفتنم
فقط یه قول بده به من
وقتی که خاک کردی تنم
ماسکتو بردار عزیزم
بزار به روی صورتم
میخوام که تا ابد باشه
عطر نگات به تربتم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.