جمعه ۲ آذر
محبوب دلم شعری از نرگس بهارلویی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ۰۸:۴۸ شماره ثبت ۴۰۶۸۳
بازدید : ۹۰۸ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب نرگس بهارلویی
|
محبوب دلم بهر چه مارا تو شکستی
زنجیر وفا را تو به یکباره گسستی
از بخت بد و حال بدم دل به تو بستم
من غرق غم ودرد تو آرام نشستی
نقش تو در آیینه ی دل خواب و خیال است
ای آرزوی دل تو بگو دل به که بستی؟
دستی که به دست تو سپردم شب دیدار
با خنجر نامردمی و قهر شکستی
هرگز دلم آلوده ی نفرین نشد از عشق
عشق است و خرابی و همین فرصت مستی
از نعمت عشق تو و باران تغزل
لبریزم از آهنگ خوش باده پرستی
تو جام پراز بوسه و من مست نگاهت
رخصت بده ای یار براین چشمه ی هستی
نرگس بهارلویی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.