جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه ضیاالدینی
آخرین اشعار ناب فاطمه ضیاالدینی
|
در تمام لباس هایش
رسمی، مجلسی، خانه و خواب
می توانی تصور کنی
حال زنی که
در تمام لباس هایش می گرید...؟!؟
نگاه زیبایتان را دوست دارم - "فاطمه ضیاالدینی" :2:
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.