سه شنبه ۶ آذر
|
دفاتر شعر رحیم نیکوفر ( آیمان )
آخرین اشعار ناب رحیم نیکوفر ( آیمان )
|
طوفانی ام امشب
اوضاع قمر عقــرب
*بی مرض طبیبـــی
ندهـــــد داو حــب*
بیـــــــــمار توام یار
آیــد به دلـــم تـب
بــازآ به سـراغــــم
مِهرَت شده مکتب
وصلت شــده دِینم
راهت شده مذهب
جــانــا دل مــــن را
عشقت شده مرکب
میـگــــدازد دلـــم
بیــــقـرار اورا لقب
رانَـــدَم در کوی تو
هی کندبرمن غضب
جمله شعرم این سخن
در حضــــورت با ادب
عاشقت هستم عزیز
میکنم بوسه طلــب
کِی گــذاری؟بگــو !
آن لبــت رابه لـــب
نیزبدان ای جانِ من
دارداین حرفم عجب
من که و شعر چه !
عشق بود این راسبب
گر بخواندی شعر من
گرفتی اصل مطلب
خُب بیـــا مستم بکن!
چـــون شرابِ عنـب
بکن حال وهـــوایم
همچــو باغ عـــــرب
بهر تو فصلی شوم
که رسد در آن رطب
(نیکنام)شهریور94
پی نوشت :
بیت ستاره دار برگرفته از :
هیچ طبیبی ندهد بی مرضی حب و دوا
من همه تن درد شوم تاکه به درمان برسم(مولوی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.