يکشنبه ۲۷ آبان
سرزمین ِ سربازان ِ \ناهراس\ شعری از محراب همتی(پرواز)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ۰۰:۵۷ شماره ثبت ۴۰۴۳۷
بازدید : ۴۹۶ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر محراب همتی(پرواز)
آخرین اشعار ناب محراب همتی(پرواز)
|
سرزمین سربازان ِ "ناهراس"
من ،
ایران
ایران
افتخار ،
شریان ِ شهامت ِ
جاری ،
تاریخ ِ حماسه
صلابت ِ ایستادگی ِ
استوار ِ "ناهراس"
پایمردی ِ شهامت
مداومت ِ مقاومت
ایران
ایران
رگ و ریشه
سِپَر سِپَر ، سینه
برابرِشترهای کینه
ایران
ایران
گفتمان ِ برابر
تفاهم ِ صلح
رگ به رگ
خیرخواهی و
خویشتن داری
من ،
ایران
ایران
معنا ،
فلسفه ی انسانیت
همیت ِ همدلی
شعر ِشعور
ادبیات ِ ادب ِ تاریخ
مسیر ِ تمدن ِ
تاریخ ِ "آدمیت"
ایران
ایران
هویت ِ نجابت
داشتن ِ اصالت ِ
دوستی
گذشت ِ عشق
صدای صداقت
دوری از
نیرنگ ِ
"نامردی"
ایران
ایران
سپیدای صلح
پر از
پاسداری از
پاکی
من ،
ایران
ایران
هوش ِ
یاری ِ ماندگاری
صلابت ِ
ایستادگی ِ
"ایستا" ...
از مجموعه ی :
فراسوی اینجای زندگی «محراب همتی (پرواز)»
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.