دوشنبه ۲۸ آبان
غصه یِ ناتمام شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ۲۳:۵۹ شماره ثبت ۴۰۴۳۵
بازدید : ۴۳۲ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
کَســـــی بامـــــا،سرِیـــاری نــدارد
چودردم هیچغمخـواریندارد
دلم باغصــه هـــایِ ناتمـــــــامش
دریغــــــــــا،هیـچ دلـــــداری ندارد
همیشهپرسشماینبوده،هرجا
چــــــرانــازم خـــــــــریداری ندارد
زبانم بهــــــــرِیاران وعـزیــــــــزان
سخن هـــایِ شکـــــرباری ندارد
چراسیمــــــای من هنگامِ غصه
نشان ازچشمِ غمبـــــاری ندارد
دریغـــادرکنـــــارِخویش٬شـــاعر
رفیقـــــــــــانِ فــــــــــداکاری نــدارد
شدهحامیپشیمانازهمه٬عمر
چــواعمـــــالِ ســــــزاواری ندارد
بیـــایدیک نفــــر،شــــادم نمـــــاید
چـراکَس شـــهدِگفتـــــاری ندارد
چوباشـداخمدرسیمایِهرکَس
حضــورش هیــــچ آثاری ندارد
ببخشـاای خدااین رابه لطفت
چــــواوغیـــرازخطاکاری نـدارد
تمنـــــــــــائی،برای دوستـــــــــــانش
بجـــــــزالــــطافِ داداری نــــــدارد
تمــــامِ زندگی هـــا،گشـته پُرغم
مســـــرّت،هیــــــچ بازاری نـــدارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.