سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      مساحت خدا

      شعری از

      علی غلامی

      از دفتر غرور پاییز نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ۱۴:۲۴ شماره ثبت ۴۰۳۶۷
        بازدید : ۹۰۷   |    نظرات : ۷۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      مساحت خدا
       
      ماموت بودنم را دوست دارم
      در عصر حجر زیستنم
      پر از هجر غرش شیرم
      در پرواز گنجشکهایی
      که می گویند قالوا بلی....
      تا بکشم در آغوش سنگ حجر
      در سالهای هجرم به خانه دوباره ام
      سنگ بر حلق سنگ بر خلق
      میان فلسفه هایم
      می کارم صلیبی در باد
      تا فلسفه ام بکاود
      خدا را در سوسه های باد بر دستانم
      طول زندگی ام ضربدر عرض آن
      می شود تمام مساحت خدایم
      چه معادله بد عهدی است
      فرجام پیاله هایم
      تمام باورم به خدا
      همین حجم خالی پیاله هایم
      تا بنوشم هر روز...... 
      پیاله های خالی از خدایم
      حنجره ام دندان قروچه می کند باز!
      فارغ از موج آتش گلویم
      که فقط خودم را می سوزاند.....
      گاه می گویم قربانی ابدم....
      با تمام ازل بودنم
      اما خدا باورم کن....
      که چقدر دوستت دارم
      بی تمام دوستی هایم
       
      ۱۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0