دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
چه بگویم
نمی خـــواهم زیادازغم بگـــویم
زِاحــــــــوالِبَــدودرهــَــم بگــــــــــویم
نمیخــــــواهم زِدردِمَــــــردمیکـــه
گرفتـــــــارندوپُـرْمــــــاتم بگـــــــــویم
کفــــــــــایت میکُنـــــــدیکبارگفتـن
چــــــراازدیـــــــده یِ پُرنَمبگــــــــویم
برای لقمـــــهْ نانی پیـــــشِ مَـــــردُم
زِسَرهـائی که گشته خَـم بگویم
تمنــــــــــا٬ازخـــــــــــــــدادارمتبســـــــــــم
کنـــــون قَـدریزِشــــادیهمبگـویم
زِکردارمکهخیلیهمدُرُستاست
بُــــــوَد٬بالاتـــــــــــرازعـالَــــــمبگــــــــویم
نبــــودم هیـچگاهی٬دل شکســــته
نگشته قطـرهْ اشـکم٬یَم بگـــــویم
پُرازخوشبختیوعیشوسُــرورم
حقـــوقمنیستاصـلاکَم بگـــــــویم
نباشـدگـــوشهیِ دلغم٬که باشـم
برایـــش درپیِ مَحـــــــرَمبگـــــــــویم
تمـامِکاروبارمجفتوجــــوراست
غذایمنیستهمچونسَمبگـــویم
نباشـــــــدغصــــهایازبهــــــرِفـــــرزند
که گیــردچشم راشــبنم بگـــــویم
شدهدلهاسراسرعشـقوایمـــان
چــــرادیگـــــــر٬زِجـُرموذَمبگــــــویم
نبیندهیچ محتـاجی چوحـــامی
نیـــــازی نیست ازحــاتم بگـــــویم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.